Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Λιγα λογια για την Μανουλα που εχασα

Μανουλα μου γλυκια , μανουλα που στο πρόσωπο σου βλεπω την Αγιοσυνη ,βλεπω αυτα που τα λογια μου ειναι τοσο φτωχα Μανουλα για να τα περιγραψω........
Μανουλα κουραστηκες και πηγες στην αγκαλια του Θεουλη και ο πονος ειναι ανυποτος Μανουλα μου ........γιατι ,γιατι ......
Οπως παντα για να μην κουρασεις εμας τα κρατουσες βαθια μεσα σου μεχρι που κουραστηκες τοσο που δεν αντεξες Μανουλα μου γλυκια, Μανουλα μου αγαπημενη ...σε προδωσε η καρδουλα σου .
Τα δακρυα μου δεν θα στερεψουν ποτε μεχρι να με αξιωσει ο Θεουλης να ξαναβρεθω και παλι κοντα σου.

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Δικαστηρια ,Τα επισημα εισπρακτηρια του Κρατους

Οταν βοά η επιστημονική κοινότητα και έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι ο εγκλεισμός σε φυλακές (ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ) όχι μόνο δεν βοηθάει τον κρατούμενο να παύσει να τελεί αξιόποινες πράξεις αλλά του στρώνει ουσιαστικά το δρόμο, ώστε να τελέσει εκ νέου αδικήματα και, επίσης, οι περισσότερες φυλακές της χώρας έχουν τη στιγμή αυτή περισσότερους κρατουμένους απ’ όσους χωρούν (ενδεικτική είναι η περίπτωση των φυλακών Κομοτηνής, οράτε www.xronos.gr/reportage/detail.php?ID=34474 ), μέτρα, όπως αυτό της αύξησης των ορίων εξαγοράς των ποινών, που μετατρέπονται σε χρηματικές, το μόνο, που σίγουρα επιτυγχάνουν, είναι ο εγκλεισμός περισσότερων προσώπων στις ήδη ασφυκτικά γεμάτες ελληνικές φυλακές με ό,τι δυσμενές αυτό συνεπάγεται।
Με λιγα λογια τα δικαστηρια λειτουργουν καθαρα εισπρακτικά και φυσικα το μονο που δεν κανουν ειναι να απονείμουν δικαιοσύνη .

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Μαριχουάνα και σχιζοφρένεια – Η πλευρά που δεν ακούγεται


Marijuana propandaΕίναι κοινή πρακτική πολλών ανθρώπων αλλά και μέσων μαζικής ενημέρωση να αναπαράγουν τη σύνδεση της κάνναβης με τη σχιζοφρένεια, με ψυχωτικά επεισόδια, με το κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων, με το πως το χόρτο σε κάνει φυτό και διάφορες άλλες παρόμοιες φήμες, οι οποίες τελικώς δεν βασίζονται σε κανένα υπόβαθρο. Μένουν στους “πιασάρικους” τίτλους του στυλ “το χασίσι σε κάνει φυτό”, “η φούντα οδηγεί στη σχιζοφρένεια” κτλ., συμβάλωντας στη δαιμονοποίηση της μαριχουάνας. Παράλληλα βέβαια, μελέτες οι οποίες καταλήγουν στα αντίθετα συμπεράσματα ή αμφισβητούν κάποιες ή όλες από αυτές τις φήμες τις περισσότερες φορές θεωρούνται ανάξιες αναφοράς και φυσικά τα μμε τις πετάνε στα σκουπίδια.

Δύο τέτοιες μελέτες δημοσιεύτηκαν πρόσφατα. Οι συγγραφείς της πρώτης έρευνας καταλήγουν στο

“Παρόλο που η χρήση κάνναβης προηγούταν της εκδήλωσης της ασθένειας στους περισσότερους ασθενείς, δεν προέκυψε καμία σπουδαία σύνδεση μεταξύ της εκδήλωσης της ασθένειας και της χρήσης κάνναβης (CUD) που δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί με δημογραφικά και κλινικά δεδομένα. Προηγούμενες έρευνες που εμπλέκουν και ενοχοποιούν τη χρήση κάνναβης στην εκδήλωση σχιζοφρένειας θα πρέπει να αξιολογήσουν προσεκτικότερα τη σχέση μεταξύ CUD και σχιζοφρένειας, και να λάβουν υπ’ όψη τους τις επιπλέον μεταβλητές που σχετίζονται με τη χρήση κάνναβης.”

Μια δεύτερη ξεχωριστή έρευνα, εξετάζει τις δεξιότητες αντίληψης σε ασθενείς με σχιζοφρένεια που έχουν ιστορικό χρήσης κάνναβης συγκριτικά με ασθενείς που δεν έκαναν χρήση. Οι συγγραφείς στα αποτελέσματά τους αναφέρουν:

“Συγκρινόμενοι με τους μη χρήστες κάνναβης, το γκρουπ ασθενών που έκανε χρήση κάνναβης επέδειξε σημαντικά καλύτερη επίδοση στην επεξεργασία ταχύτητας, στην προφορική ευχέρεια λόγου και στην γλωσσική εκμάθηση και μνήμη. Επιπλέον οι ασθενείς που έκαναν χρήση μαριχουάνας, είχαν καλύτερα GAF (Global Assessment of Functioning) scores.”

Και καταλήγουν γράφοντας ότι

“Συνολικά τα ευρήματά μας δηλώνουν ότι οι ασθενείς με σχιζοφρένεια που κάνουν χρήση κάνναβης είναι ένα υποσύνολο των ασθενών με σχιζοφρένεια το οποίο (υποσύνολο) παρουσιάζει υψηλότερη λειτουργικότητα”

Δυστυχώς τέτοιες έρευνες σκοπίμως αποκρύπτονται από τους φανατικούς πολέμιους ενός φυτού διατηρώντας τη “Reefer Madness”, φροντίζοντας να υπερισχύει η προπαγάνδα και οι αβάσιμοι ισχυρισμοί, όπως αυτοί που φαίνονται στη φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο.

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Aνικανος ο Γεωργακης,ποσο μαλλον σε μια κριση








ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ ....είναι η λέξη που χαρακτηρίζει τις ημέρες μαςΠολυ λιγος και ασήμαντος ο Γεωργάκης Παπανδρέου μαζι με ολο του το επιτελείο.Το μονο βέβαιο ειναι οτι μας οδηγούν κατευθείαν σε ολική καταστροφή.
Στο κατω κατω γιατι να ειναι μονόδρομος η φτωχια και το ξεζούμισμα των φτωχων στρωματων που στο φινάλε δεν φταίνε σε τίποτα απολύτως..
Που ειναι ολα αυτα που ελεγε ο ψευτης προεκλογικα...? ο ελλεεινος που για να αποσπάσει τους ψήφους του λαου μας φλόμωσε στα ψέματα ..???
Ανέμους εσπειρες αλλα θα θερίσεις θυελες μίστερ Παπανδρεου...και να τα πρωτα αποτελεσματα ....τεσσερις νεκροι που και αυτοι θύματα των μέτρων, διοτι το αφεντικο τους και το καθε αφεντικό μπορει πλεον να εκβιαζει <οτι εαν απεργήσεις τελείωσες>
Και δυστυχως ήμαστε στην αρχη οσο οι ανικανοι βρισκονται στην εξουσια .

Να βγουμε απο την Ευρωπη στο κατω κατω ....τι καλο ειδαμε ολα αυτα τα χρονια ??
Ολοι μας αναπολουμε με την δραχμουλα μας..η μηπως ειναι ψέματα..?
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΟΙΠΟΝ για να δουμε επιτελους μερες που αξιζουν σε ενα λαο σαν τον δικο μας.
Εξω και σε ολα τα πολιτικα λαμογια και επιτελους πρεπει να αρχισουν να μπαινουν στην φυλακη οσοι πολιτικοι εκλεψαν λεηλατησαν το χρημα του Ελληνικου λαου.

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Ελλαδα Ελλαδιτσα μου Πατριδα μου ,τι σε εχουν κανει ?




Τι γίνετε συνΕλληνες φιλοι μου, συμπατριώτες μου, στην πατριδα μας? Καταλαβαίνουμε, η κανουμε πως δεν καταβαινουμε σε τι κατηφορα σε τι τεραστια ζημιά ηθική και υλική βαδιζει ολοταχως η πατριδα? Και που ειναι οι πνευματικοι ανθρωποι του τοπου...? τι παθανε ? γιατι το βουλοσανε? ποιος θα μιλησει για εμας ? δηλαδη ενας Λαζοπουλος μας εμεινε για να εκφραζει και να λεει αυτα που και εμεις σκεπτόμαστε...? Ολα ειναι μια αηδια ενας χαμος ενα κομφουζιο ...και το δημιούργησαν οι πολιτικοι ...αυτα τα αδηφάγα ζωα αυτοι οι δωσίλογοι ,αυτοι που πρεπει να χτιστεί μια νεα φυλακη για να χωρεσουν ολα τα λαμογια που ζουν και δρουν και κλεβουν και καταληστεύουν τον καθημερινό μοχθο της εργατικής τάξης .... Οχι γαμω την πουτανα μου δεν θελω τετοιο σοσιαλισμο που ειναι βουτηγμένος στην κοινωνικη αδικία .... Να τον χαίρεστε κυριοι τέτοιο σοσιαλισμο.......εγω τον εχω χεσμένο Που πηγαν οι κοινωνικοι αγωνες για ελευθερια? για το μεροκάματο για την παιδεία ? στράφι πηγανε ...κριμα για το αιμα και την βια που υποστηκανε οι ενεργοι πολιτες.... Οποιον θελουν απολυουν ,οτι θελουν σε δινουν για ενσημο δεν μηλαμε ,,,αστο παει αυτο περιπατο οπως και αλλα κεκτημένα με τους καλους σοσιαλιστες Και ναα.....εκει που πειναμε εκει που λεμε τι θα γινει....ερχοντε και οι συλλήψεις των δηθεν τρομοκρατων που τους γνωριζανε εδω και αρκετα χρονια!!!Τώρα γιατι? κυριε Χρησοχοηδη τους θυμηθηκατε ? Μηπως νομιζετε οτι η ιδια συνταγη με την 17 Νοέμβρη θα πιασει? εε....οχι μιστερ δεν μα ενδιαφερει , δεν μας πειραζανε αυτα τα παιδια δεν σώθηκε τιποτα με την συλληψη τους ....Εμεις συνεχιζουμε να πειναμε ,συνεχιζουμε να ημαστε ομηροι του σαπιου συστηματος που υπηρετείτε κυριοι....ενω θαπρεπε που να σας παρει να υπηρετείτε τον ΛΑΟ Δεν ξερω ποια τι να σκευτω ...πως να αντιδρασω, νιωθω να ασφυκτιώ χωρις να μπορω να δρασω να κανω κατι που να πιασει τοπο για αυτον τον αμηρο τοπο Και ακουω τον πρωθυπουργό τον Γιωργάκη να λεει τελος πια με την τρομοκρατια....αχχχχ να βαλω τα γελια η τα κλάματα ? Δεν ξερει βρε ο ασχετος που βαλαμε στο τιμονι της χωρας οτι οσο υπαρχει αδικια ,οσο θα υπάρχει δικαστικό σώμα που τα παίρνει ,οσο το αφεντικο θα ζει σε βαρος των εργατών του με τις ευλογίες του κράτους, οσο η ψαλιδα μεταξύ πλουσιων και φτωχων μεγαλώνει, οσο η παιδια συνεχιζει την κατηφορα .....αλλο τοσο θα δημιουργουντε πυρηνες νεων ανθρωπων με την σοφια και βοηθεια των μεγαλυτέρων να προσπαθουν να αντισταθουν σε ενα τερας πολιτικο, αδηφαγο ,λαοφαγο Εσεις τους βαφτιζετε τρομοκράτες τωρα ενω σε αλλους καιρους θα τους λεγατε ηρωες αναλογα με τα συμφεροντα σας λαμογια χασάπηδες της δημοκρατίας Δεν θελω να μιλησω γιαεμενα αλλα θα το πω .....< εχω να πληρωθω 20 μήνες > ναι δεν ειναι ορθογραφικο λαθος ειναι εικοσι μηνες που να παρει.... Τι κανω ολο αυτο τον καιρο?? Τρελαίνομαι οπως ολοι μαςΜε δυο παιδάκια, κομενο τηλέφωνο, με απλήρωτα ΔΕΗ ,ΝΕΡΟ, ΕΝΟΙΚΙΟ ,περιμενω απο τα ψευτικα λογια τους ισως μερικα να ειναι αληθινά....και οπως λεει και ο σοφος λαος <η ελπιδα πεθαίνει τελευταία > ΚΑΙ ΛΕΩ στον εαυτο μου ...κανε κρατει κανε υπομονη μεχρι να σηκωθούμε ολοι μας απο τους καναπεδες και την σκουπιδοTV , για να τρεξουμε ολοι μας διπλα στα παιδια μας μαζι με τους νεους στους δρομους κοντρα στην σήψη να τους δωσουμε να καταλαβουν οτι ο Ελληνας εχει το κεφαλι ψηλα και δεν εκλιπαρει τον καθε γερμαναρα η αμερικανο για βοηθεια Αλίμονο μην μας φτάσετε εκεί ΑΛΙΜΟΝΟ σας λέω...

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

οι γερμανοι ξαναρχονται








Τι θελουν παλι αυτοι οι γερμαναραδες ?τα γουρουνια που πριν πολυ λιγες δεκαετιες σφαγιασανε τους λαους στο ονομα της ψυχοπαθιας τους περι αριας φυλης..?
Μηπως ξυπνησε παλι μεσα τους ο χιτλερακος ?? μηπως ολοι εμεις οι υπολοιποι λαοι ειμαστε παρακατιανοι και μαυροκεφαλοι..??
Εεε ....αντε και πατε να γαμηθητε μεταξυ σας ελεεινοι ρατσιστες ,ιδριτες του φασισμου που ονειρευεστε ακομη οτι ειστε οι αριοι ,,γουρουνια που εκει που τρωτε εκει κλανετε ,αξεστοι .
Πως να ξεχασουμε τις σφαγες τις δολοφονιες μικρων παιδιων τις ληστείες τις αρπαγες που υποστηκαμε οσο τα γερμανογουρουνια ονειρευονταν την κυριαρχια της αριας φυλης???
Μας εχουν αγανακτησει οι κακομηροι στον νου ...με αυτα που λεγουν και πραττουν κατα της Ελλαδιτσας μας....

Οσο για το δάκτυλο που προσθεσανε στην Αφροδιτη της Μυλου ,,,ας το βαλουν εκει που ξερουν οι σαπιοκοιλιαδες ..

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

οι προκλητικοι μισθοι των υπαλληλων της ΕΡΤ

Αντε και καλό κουράγιο στον ταλαίπωρο λαο που παει στην λαϊκή και μετραει τα ευρουλια του .
Ιδου ορισμενοι μισθοι κρατικοδίαιτων και ολη η ντροπη δικη τους¨¨

ΛΥΡΙΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 324.000 -Δ/ΝΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣΕΤΟΣ 324.000

ΧΟΥΚΛΗ ΜΑΡΙΑ -ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 218.976

ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΜΠΗΛΙΩ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 176.400

ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ - 143.514
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ(ΕΞΑΜΗΝΟ)63.072

ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ (ΕΞΑΜΗΝΟ) 63.000

ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ(ΕΞΑΜΗΝΟ) 63.00
0