Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008
Την ώρα που οι μαθητές έφευγαν από τα σχολεία πραγματοποιήθηκε η ισραηλινή αεροπορική επίθεση στη Λωρίδα της Γάζας, προκαλώντας τον θάνατο τουλάχιστον 300 ανθρώπων και τον τραυματισμό 800 και άνω- πολλοί από τους οποίους άμαχοι. Ήταν η χειρότερη επίθεση των Ισραηλινών στην περιοχή από τον Πόλεμο των Έξι Ημερών του 1967. Και οι Παλαιστίνιοι την ονόμασαν Σφαγή του Μαύρου Σαββάτου
Όπως περιγράφει αυτόπτης μάρτυρας, οι δρόμοι γέμισαν με βαριά τραυματισμένους ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους είχαν ακρωτηριαστεί, οι οποίοι προσεύχονταν, έκλαιγαν ή ούρλιαζαν «Βοήθεια!». Χιλιάδες έσπευσαν στα νοσοκομεία αναζητώντας τους οικείους τους και πολλοί γονείς λιποθυμούσαν καθώς αναγνώριζαν τα πτώματα των παιδιών τους. Κάποια πτώματα δεν έγινε δυνατόν να αναγνωριστούν διότι είχαν αποκεφαλιστεί, ενώ πολλοί από εκείνους που πήραν τα πτώματα των δικών τους για να τα θάψουν, δεν βρήκαν χώρο στα νεκροταφεία και αναγκάστηκαν να τα επιστρέψουν στα νοσοκομεία
Αυτό που συνέβη, ξεπερνά την ανθρώπινη φαντασία. Ήταν ένας μαζικός βομβαρδισμός που προκάλεσε τρόμο στους απλούς, αθώους Παλαιστινίους.
Ο αριθμός των θυμάτων αναμένεται να αυξηθεί καθώς υπάρχουν θαμμένοι μέσα στα συντρίμμια των βομβαρδισμένων κτιρίων, και επειδή οι αεροπορικές επιδρομές συνεχίζονται.
Ωραίο θέαμα προσφέρουν οι δολοφόνοι του του Ισραήλ τις αγιες αυτες μερες .....και ολος ο πλανήτης κοιτάει αμέτοχος.....
ΟΙ πολιτικοί μας το έχουν βουλώσει ο κόσμος κοιτάει μουδιασμένος....Τα εγληματα των Εβραιων..γινοντε πλεον φανερα...Aπο αγανακτηση.aκουγοντε και φωνες οπως ¨ ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥΣ .........
Oι ισραηλινές δυνάμεις επιδίδονται σε ένα από τα πιο άγρια εγκλήματα πολέμου που έχουν διαπράξει σε όλη την ιστορία του παλαιστινιακού ζητήματος.
Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008


Η Πολεμική αεροπορία και η αεροπορία στρατού του Ισραήλ εξαπέλυσαν επιδρομές για δεύτερη συνεχή εβδομαδα.Σήμερα στη Λωρίδα της Γάζας, κλιμακώνοντας ακόμα περισσότερο την επίθεση εναντίον της Χαμάς, η οποία έχει στοιχίσει μέχρι στιγμής τη ζωή τουλάχιστον 600 Παλαιστινίων και τον τραυματισμο χιλιαδων--Αυτη ειναι η αιματηρότερη σύγκρουση Ισραήλ και Παλαιστινίων τα τελευταία 60 χρόνια και οπως παντα άνιση .
Αυτα ειναι τα εργα των Εβραίων του σημερα......Αυτοι που δηθεν ξερουν απο πονο το μονο που εχουν να προσφερουν ειναι ο πονος και το εγkλημα .....ΝΤΡΟΠΗ...Για αυτα τα εγκληματα θα τημωρηθει κανεις Μιστερ Ομπαμα..??
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Αθανατα XP Το καλυτερο λειτουργικο απο τα μεχρι τωρα της microsoft
Η Microsoft συνηθίζει να προσπαθεί να αφαιρέσει από την αγορά το προηγούμενο λειτουργικό σύστημα, έξι μήνες μετά την κυκλοφορία ενός καινούργιου. Αυτό δεν έχει γίνει με τα Windows XP, που θα συνεχίσουν να ζουν σχεδόν δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία των Windows Vista. Για τρίτη φορά από την κυκλοφορία του τελευταίου λειτουργικού συστήματος της Microsoft, η εταιρία βοηθάει στην επέκταση της ζωής των Windows XP δίνοντας νέα παράταση στους κατασκευαστές υπολογιστών για την εγκατάσταση τους.Οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν υπολογιστές με Windows XP έως τον Ιούνιο του 2009.Οι μεν εταιρίες θα μπορούν να επιλέξουν ημερομηνία παραλαβής των αδειών αυτών έως τις 30 Μαϊου 2009.
Εμείς ζητάμε απο την microsoft μεγαλύτερη χρονική διάρκεια επιδη απλα τα ΧP ειναι τα καλύτερά kai εχουν λιγότερες απαιτησεις απο τα VISTA, τα δε επόμενα windows θα λεγοντε windows7 και θα βγουν περιπου στα τελει του 2009.
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Δημιουργούσαν σταθμούς και εκπομπές για προσωπική ευχαρίστηση
Χρησιμοποιούσαν κυρίως ψευδώνυμα
Ο κάθε ραδιοπειρατής είχε το δικό του σταθμό
Ο κάθε πειρατικός ραδιοφωνικός σταθμός έβγαινε στον αέρα μέσα από εφηβικά - νεανικά δωμάτια ή από σαλόνια παρέα με τα πετσετάκια της μαμάς
Κάποιες φορές, διάφοροι φίλοι συντόνιζαν τους σταθμούς τους και μέσω αναμετάδοσης δημιουργούσαν τα γνωστά νυχτερινά πηγαδάκια.
Ελάχιστοι σκεφτόταν πως κάποτε μπορεί να γίνει επάγγελμα το χόμπι τους, άσχετα κι αν έγινε για αρκετούς από αυτούς τελικά
Στις εκπομπές τους χρησιμοποιούσαν μουσική ελεύθερα, χωρίς να πληρώνουν πνευματικά δικαιώματα
Χρησιμοποιούσαν μουσική ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής και όχι ανάλογα με την πληρωμένη λίστα της δισκογραφικής
Συζητούσαν με τους ακροατές τους για οτιδήποτε σε ανοιχτές γραμμές που δεν απαντούσαν γραμματείς και παρατρεχάμενοι
Ξόδευαν αρκετά χρήματα για να μπορούν να εκπέμπουν
Κάποιοι άρχισαν να χρησιμοποιούν διαφημίσεις για να καλύψουν τα έξοδα και να μπορούν να συνεχίσουν να εκπέμπουν
Κάποιοι άρχισαν να οργανώνουν ακόμα και πάρτι σε νυχτερινά μαγαζιά
Όσο περνούσε ο καιρός και αύξανε το κοινό και η δύναμη του μέσου
Άρχισε να δημιουργείται αναστάτωση στα επίσημα μέσα
Τους κυνήγησαν αρκετά και κατάφεραν να φιμώσουν αρκετούς
Κάποιοι ήρθαν αντιμέτωποι με το νόμο και ταλαιπωρήθηκαν ηθικά, ψυχολογικά και οικονομικά μέσα σε δικαστήρια
Όσοι κατάφερναν να ξεφύγουν, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να διαφυλάξουν την ανωνυμία μέσω της ψευδωνυμίας τους, για να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εκπέμπουν.
Οι περισσότεροι φοβήθηκαν και σταμάτησαν να εκπέμπουν
Κι όπως σκέφτομαι το σήμερα
Επιβίωσαν μόνο αυτοί που αποφάσισαν να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα και άρχισαν να ασχολούνται περισσότερο ενεργά
Κάποιοι ραδιοπειρατές ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν τους γνωστούς μας ραδιοφωνικούς σταθμούς
Κάποιοι χρηματοδοτήθηκαν από επιχειρηματίες
Άρχισαν να χρησιμοποιούν μουσική από έτοιμες λίστες και οι εκπομπές τους αρκετές φορές είναι απρόσωπες ή κατευθυνόμενες.
Τα σκρατς των δίσκων έχουν αντικατασταθεί από mp3 χωρίς εξώφυλλα
Την επίσημη ενημέρωση την ανέλαβαν επαγγελματίες δημοσιογράφοι
Εξαφανίστηκε εκείνη η ομορφιά του ερασιτεχνισμού.
Εκπέμπουν επίσημα με ονοματεπώνυμο.
Απέκτησαν ραδιοφωνικούς σταθμούς με διεύθυνση, ηχομόνωση, γραφεία, γραμματείς και λογιστές.
Η διαφήμιση έχει αποκτήσει σταθερή αξία καθ’ όλη τη διάρκεια των εκπομπών.
Θυμούνται με νοσταλγία και αγάπη τις παλιές ημέρες της ελεύθερης πειρατικής ραδιοφωνίας
Γράφω τόση ώρα και όπως τα διαβάζω, πραγματικά αναρωτιέμαι αν γράφω για το πειρατικό ραδιόφωνο ή για την πορεία των blogs.
Κι έχω μέσα μου την αίσθηση, πως οι πραγματικοί εραστές της τότε πειρατικής ραδιοφωνίας χαμογελάνε τρυφερά όταν διαβάζουν διάφορα προσωπικά blogs.
Απο ποτε
Στο δημοσιογράφο που σήκωσε το τηλέφωνο ανέφερε πολύ βιαστικά τα εξής: «Η οργάνωση «Λαϊκή Δράση» αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίθεση εναντίον του οχήματος των ΜΑΤ. Επίσης, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τον εκρηκτικό μηχανισμό που έχει τοποθετηθεί σε κάδο σκουπιδιών πλησίον του Αστυνομικού Τμήματος Ομονοίας και θα εκραγεί σε 15 λεπτά».Αμέσως, ενημερώθηκε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία για την «περίεργη» κλήση που δέχτηκε το τηλεφωνικό κέντρο μας.Από τη φωνή μπορούμε να συμπεράνουμε ότι πρόκειται για άτομο νεαρής ηλικίας.
Καλούνται όλες οι συλλογικότητες και οι σύντροφοι που βρίσκονται ή σχετίζονται με την Καλαμάτα να δημοσιοποιήσουν άμεσα όσα συγκεκριμένα στοιχεία διαθέτουν για τις σχέσεις του με τη Χρυσή Αυγή.
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008
τερμα στην διαφθορα και τους φονους των νεων.Παμε για μια υγιη Δημοκρατια



