Το κράτος μας εχει ταράξει μας εχει μαδήσει με νέους φόρους και νεα μέτρα που ως συνήθως θα τα πληρώσει ο φτωχός λαός....
Αυτοι οι <<εγκέφαλοι>> που σοφιζονται ολα αυτα τα αντιλαϊκά μέτρα δεν ενδιαφερονται για τα δις ευρώ που φεύγουν απο την Ελλαδιτσα μας και καταλήγουν στην Αλβανία .!!??
Μιλαμε για τα χρηματα που δίνονται καθημερινά για την αγορα της πολυ κακης ποιότητας κάνναβης που εισάγουμε αναγκαστικά απο την γείτονα χώρα.
Και επιτέλους μεχρι ποτε θα βρισκοντε σε καθεστώς διωγμού οσοι κάνουν χρήση κάνναβης..??
Ο συμπαθής κατα τα αλλα Γιωργακης ο πρωθυπουργός μας, στο κατω κατω πηρε θεση στο θεμα λέγοντας οτι, όποιος κανει χρηση χόρτου (επειδή δεν γουστάρει το ελεεινό νόμιμο αλκοόλ,η οτι αλλο) θα μπορει να βαζει την γλαστρα του ελεύθερα, χωρις να ειναι αναγκασμένος να συναλλάσσεται και με περίεργους τυπους και το χρημα να καταληγει στην Αλβανια...
Mε την αποποινικοποίηση της κάνναβης τα ευρω δεν θα κανουν φτερα για Αλβανια, αλλα θα μενουν εντος των συνόρων, χωρια που θα γλυτώσει και ο χρηστης απο τις περιεργες -παρανομες συναλαγες.
Αυτα ειναι κατι λιγα απο τα πολλα θετικα της αποποινικοποίησης.
Ας το λαβουν επιτελους υποψην οι εγκεφαλοι της οικονομιας και της κοινωνιας..

