Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Tολμηστε να πατησετε ποδι στην Γαζα και θα γινει ο ταφος σας Σιωνιστές δολοφόνοι.Και εσεις σαν τους φιλους σας τους αμερικανους ,ιδιοι και απαραλακτοι ,εγληματιες πολεμου ολοι σας.

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008



Την ώρα που οι μαθητές έφευγαν από τα σχολεία πραγματοποιήθηκε η ισραηλινή αεροπορική επίθεση στη Λωρίδα της Γάζας, προκαλώντας τον θάνατο τουλάχιστον 300 ανθρώπων και τον τραυματισμό 800 και άνω- πολλοί από τους οποίους άμαχοι. Ήταν η χειρότερη επίθεση των Ισραηλινών στην περιοχή από τον Πόλεμο των Έξι Ημερών του 1967. Και οι Παλαιστίνιοι την ονόμασαν Σφαγή του Μαύρου Σαββάτου
Όπως περιγράφει αυτόπτης μάρτυρας, οι δρόμοι γέμισαν με βαριά τραυματισμένους ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους είχαν ακρωτηριαστεί, οι οποίοι προσεύχονταν, έκλαιγαν ή ούρλιαζαν «Βοήθεια!». Χιλιάδες έσπευσαν στα νοσοκομεία αναζητώντας τους οικείους τους και πολλοί γονείς λιποθυμούσαν καθώς αναγνώριζαν τα πτώματα των παιδιών τους. Κάποια πτώματα δεν έγινε δυνατόν να αναγνωριστούν διότι είχαν αποκεφαλιστεί, ενώ πολλοί από εκείνους που πήραν τα πτώματα των δικών τους για να τα θάψουν, δεν βρήκαν χώρο στα νεκροταφεία και αναγκάστηκαν να τα επιστρέψουν στα νοσοκομεία
Αυτό που συνέβη, ξεπερνά την ανθρώπινη φαντασία. Ήταν ένας μαζικός βομβαρδισμός που προκάλεσε τρόμο στους απλούς, αθώους Παλαιστινίους.
Ο αριθμός των θυμάτων αναμένεται να αυξηθεί καθώς υπάρχουν θαμμένοι μέσα στα συντρίμμια των βομβαρδισμένων κτιρίων, και επειδή οι αεροπορικές επιδρομές συνεχίζονται.
Ωραίο θέαμα προσφέρουν οι δολοφόνοι του του Ισραήλ τις αγιες αυτες μερες .....και ολος ο πλανήτης κοιτάει αμέτοχος.....
ΟΙ πολιτικοί μας το έχουν βουλώσει ο κόσμος κοιτάει μουδιασμένος....Τα εγληματα των Εβραιων..γινοντε πλεον φανερα...Aπο αγανακτηση.aκουγοντε και φωνες οπως ¨ ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥΣ .........
ισραηλινές δυνάμεις επιδίδονται σε ένα από τα πιο άγρια εγκλήματα πολέμου που έχουν διαπράξει σε όλη την ιστορία του παλαιστινιακού ζητήματος.

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008





Η Πολεμική αεροπορία και η αεροπορία στρατού του Ισραήλ εξαπέλυσαν επιδρομές για δεύτερη συνεχή εβδομαδα.Σήμερα στη Λωρίδα της Γάζας, κλιμακώνοντας ακόμα περισσότερο την επίθεση εναντίον της Χαμάς, η οποία έχει στοιχίσει μέχρι στιγμής τη ζωή τουλάχιστον 600 Παλαιστινίων και τον τραυματισμο χιλιαδων--Αυτη ειναι η αιματηρότερη σύγκρουση Ισραήλ και Παλαιστινίων τα τελευταία 60 χρόνια και οπως παντα άνιση .
Αυτα ειναι τα εργα των Εβραίων του σημερα......Αυτοι που δηθεν ξερουν απο πονο το μονο που εχουν να προσφερουν ειναι ο πονος και το εγkλημα .....ΝΤΡΟΠΗ...Για αυτα τα εγκληματα θα τημωρηθει κανεις Μιστερ Ομπαμα..??


Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008




Γιατί πάντα στην ιστορία η Αστυνομία μονίμως βρίσκεται στην μεριά και στο πλευρο του ισχυρού και του βολεμένου...??? Ας μας απαντησει καποιος........

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008



Αθανατα XP Το καλυτερο λειτουργικο απο τα μεχρι τωρα της microsoft

Η Microsoft συνηθίζει να προσπαθεί να αφαιρέσει από την αγορά το προηγούμενο λειτουργικό σύστημα, έξι μήνες μετά την κυκλοφορία ενός καινούργιου. Αυτό δεν έχει γίνει με τα Windows XP, που θα συνεχίσουν να ζουν σχεδόν δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία των Windows Vista. Για τρίτη φορά από την κυκλοφορία του τελευταίου λειτουργικού συστήματος της Microsoft, η εταιρία βοηθάει στην επέκταση της ζωής των Windows XP δίνοντας νέα παράταση στους κατασκευαστές υπολογιστών για την εγκατάσταση τους.Οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν υπολογιστές με Windows XP έως τον Ιούνιο του 2009.Οι μεν εταιρίες θα μπορούν να επιλέξουν ημερομηνία παραλαβής των αδειών αυτών έως τις 30 Μαϊου 2009.

Εμείς ζητάμε απο την microsoft μεγαλύτερη χρονική διάρκεια επιδη απλα τα ΧP ειναι τα καλύτερά kai εχουν λιγότερες απαιτησεις απο τα VISTA, τα δε επόμενα windows θα λεγοντε windows7 και θα βγουν περιπου στα τελει του 2009.

Οι πολιτες γιουχαρουν τα ΜΑΤ .Τα ΜΑΤ που νοσταλγουν με πονο Ψυχης την ΧΟΥΝΤΑ..

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008


Aραγε ...ειναι διαδηλωτες γνησιοι..? η μπατσοι μεταμφιεσμένοι σε διαδηλωτες..?
Εκει μας εχουν φτασει οι κρατικοι υπαληλοι, να αμφιβαλουμε πλεον για ολα και για ολους ,,,ιδικα για τους καταστολεις φασιστες που ακουν στο χαρακτηριστικο ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Τα συμπερασματα δικα σας

Την εποχή της πειρατικής ραδιοφωνίας
Δημιουργούσαν σταθμούς και εκπομπές για προσωπική ευχαρίστηση
Χρησιμοποιούσαν κυρίως ψευδώνυμα
Ο κάθε ραδιοπειρατής είχε το δικό του σταθμό
Ο κάθε πειρατικός ραδιοφωνικός σταθμός έβγαινε στον αέρα μέσα από εφηβικά - νεανικά δωμάτια ή από σαλόνια παρέα με τα πετσετάκια της μαμάς
Κάποιες φορές, διάφοροι φίλοι συντόνιζαν τους σταθμούς τους και μέσω αναμετάδοσης δημιουργούσαν τα γνωστά νυχτερινά πηγαδάκια.
Ελάχιστοι σκεφτόταν πως κάποτε μπορεί να γίνει επάγγελμα το χόμπι τους, άσχετα κι αν έγινε για αρκετούς από αυτούς τελικά
Στις εκπομπές τους χρησιμοποιούσαν μουσική ελεύθερα, χωρίς να πληρώνουν πνευματικά δικαιώματα
Χρησιμοποιούσαν μουσική ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής και όχι ανάλογα με την πληρωμένη λίστα της δισκογραφικής
Συζητούσαν με τους ακροατές τους για οτιδήποτε σε ανοιχτές γραμμές που δεν απαντούσαν γραμματείς και παρατρεχάμενοι
Ξόδευαν αρκετά χρήματα για να μπορούν να εκπέμπουν
Κάποιοι άρχισαν να χρησιμοποιούν διαφημίσεις για να καλύψουν τα έξοδα και να μπορούν να συνεχίσουν να εκπέμπουν
Κάποιοι άρχισαν να οργανώνουν ακόμα και πάρτι σε νυχτερινά μαγαζιά
Όσο περνούσε ο καιρός και αύξανε το κοινό και η δύναμη του μέσου
Άρχισε να δημιουργείται αναστάτωση στα επίσημα μέσα
Τους κυνήγησαν αρκετά και κατάφεραν να φιμώσουν αρκετούς
Κάποιοι ήρθαν αντιμέτωποι με το νόμο και ταλαιπωρήθηκαν ηθικά, ψυχολογικά και οικονομικά μέσα σε δικαστήρια
Όσοι κατάφερναν να ξεφύγουν, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να διαφυλάξουν την ανωνυμία μέσω της ψευδωνυμίας τους, για να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εκπέμπουν.
Οι περισσότεροι φοβήθηκαν και σταμάτησαν να εκπέμπουν
Κι όπως σκέφτομαι το σήμερα
Επιβίωσαν μόνο αυτοί που αποφάσισαν να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα και άρχισαν να ασχολούνται περισσότερο ενεργά
Κάποιοι ραδιοπειρατές ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν τους γνωστούς μας ραδιοφωνικούς σταθμούς
Κάποιοι χρηματοδοτήθηκαν από επιχειρηματίες
Άρχισαν να χρησιμοποιούν μουσική από έτοιμες λίστες και οι εκπομπές τους αρκετές φορές είναι απρόσωπες ή κατευθυνόμενες.
Τα σκρατς των δίσκων έχουν αντικατασταθεί από mp3 χωρίς εξώφυλλα
Την επίσημη ενημέρωση την ανέλαβαν επαγγελματίες δημοσιογράφοι
Εξαφανίστηκε εκείνη η ομορφιά του ερασιτεχνισμού.
Εκπέμπουν επίσημα με ονοματεπώνυμο.
Απέκτησαν ραδιοφωνικούς σταθμούς με διεύθυνση, ηχομόνωση, γραφεία, γραμματείς και λογιστές.
Η διαφήμιση έχει αποκτήσει σταθερή αξία καθ’ όλη τη διάρκεια των εκπομπών.
Θυμούνται με νοσταλγία και αγάπη τις παλιές ημέρες της ελεύθερης πειρατικής ραδιοφωνίας
Γράφω τόση ώρα και όπως τα διαβάζω, πραγματικά αναρωτιέμαι αν γράφω για το πειρατικό ραδιόφωνο ή για την πορεία των blogs.
Κι έχω μέσα μου την αίσθηση, πως οι πραγματικοί εραστές της τότε πειρατικής ραδιοφωνίας χαμογελάνε τρυφερά όταν διαβάζουν διάφορα προσωπικά blogs.


Aναρτηθηκε ¨Απο το http://www.blogspace.gr/

Απο ποτε


Απο ποτε οι τρομοκρατικες οργανώσεις ειδοποιούν για τα χτυπήματα τους portals,οπως το zougla-gr και δεν παιρνουν καποιο τηλέφωνο οπως τοσα χρονια κανουνσε καναλια ή εφημεριδες;;;
Με τηλεφώνημα που έγινε στις 16:21 στα γραφεία της zougla.gr, η αυτοαποκαλούμενη οργάνωση «Λαϊκή Δράση» ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση που σημειώθηκε στις 5:50 το πρωί εναντίον κλούβας των ΜΑΤ στο Γουδή.
Η κλήση που δέχτηκε το τηλεφωνικό κέντρο της zougla.gr ήταν από απόκρυψη. Ο άγνωστος άνδρας ζήτησε επιτακτικά να μιλήσει με δημοσιογράφο της ηλεκτρονικής εφημερίδας. Τον συνέδεσαν αμέσως.
Στο δημοσιογράφο που σήκωσε το τηλέφωνο ανέφερε πολύ βιαστικά τα εξής: «Η οργάνωση «Λαϊκή Δράση» αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίθεση εναντίον του οχήματος των ΜΑΤ. Επίσης, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τον εκρηκτικό μηχανισμό που έχει τοποθετηθεί σε κάδο σκουπιδιών πλησίον του Αστυνομικού Τμήματος Ομονοίας και θα εκραγεί σε 15 λεπτά».Αμέσως, ενημερώθηκε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία για την «περίεργη» κλήση που δέχτηκε το τηλεφωνικό κέντρο μας.Από τη φωνή μπορούμε να συμπεράνουμε ότι πρόκειται για άτομο νεαρής ηλικίας.
Απο ποτε οι τρομοκρατικες οργανωσειςειδοποιουν για τα χτυπηματα τους portals,οπως το zougla-gr και δεν παιρνουν καποιο τηλεφωνοοπως τοσα χρονια κανουνσε καναλια ή εφημεριδες;;;Πως γινεται η επιθεσημε σφαιρες σε κλουβα τον ΜΑΤ,να ερxεται μια εβδομαδα μετα την επιθεση δολοφονιαςσε μαθητη στο Περιστερι;;;Γιατι εγινε αρση του πανεπιστημιακου Ασυλου,με την συμφωνη γνωμητων πρυτρανικων αρχων στο Πανεπσιτημνιο Αθηνων,την στιγμη που κατι τετοιο,ειχε αποτραπει με νυχια και με δοντιααπο τους Υπευθυνους του Πολυτεχνειουτο Σαββατο που μας περασεγια να αποτραπει το μακελιο;;;Γιατι στο Athens Indymediaδεν υπαρχει καμια επισημη αναφοραγια την εν λογω οργανωση;;;Αν η ομαδα ηταν γνωστη,το Athens Indymedia,θα ηταν απο τα πρωτα που θα φιλοξενουσετην ειδηση και μαλισταστη κεντρικη του σελιδα,πραγμα το οποιοδεν συμβαινει.

Από οικογένεια Ταγματασφαλιτών συνεργατών των Γερμανών, ενταγμένων κατόπιν στίς εγκληματικές συμμορίες των Μαγγανά και Κατσαρέα που αιματοκύλισαν την περιοχή την περίοδο μετά τη Βάρκιζα και κατά τον εμφύλιο, ο φονιάς ήταν μέλος του Πυρήνα Καλαμάτας της Χρυσής Αυγής στα τέλη της δεκαετίας του '80 και στις αρχές της δεκαετίας του '90. Εντάχθηκε κατόπιν στις Δυνάμεις Καταδρομών του στρατού και το 1999 ήταν απ' τους πρώτους που προσλήφθηκαν στο νέο σώμα των Ειδικών Φρουρών. Υπηρέτησε στα Εξάρχεια και ήταν απ' αυτούς που είχαν την πιο προκλητική συμπεριφορά επί χρόνια. Φυσικά δεν διέκοψε σχέσεις με τη ναζιστική συμμορία, όως δεν έχουν διακόψει και πολλοί άλλοι μπάτσοι. Η αστυνομία και ιδιαίτερα τα ΜΑΤ και οι Ειδικοί Φρουροί είναι σφηγκοφωλιά ναζιστών. Η διακηρυγμένη φασιστική ιδεολογία του και η πολιτική του σχέση με τη ναζιστική συμμορία αποτελεί ένα ακόμα στοιχείο που αποδεικνύει πως το έγκλημα έγινε εν ψυχρώ.
Καλούνται όλες οι συλλογικότητες και οι σύντροφοι που βρίσκονται ή σχετίζονται με την Καλαμάτα να δημοσιοποιήσουν άμεσα όσα συγκεκριμένα στοιχεία διαθέτουν για τις σχέσεις του με τη Χρυσή Αυγή.

"Εάν εκείνο το βράδυ είχαμε επέμβαση των δυνάμεων καταστολής θα γινόταν ολοκαύτωμα και θα θρηνούσαμε θύματα", δήλωσε ο πρύτανης του Πολυτεχνείου κ. Μουτζούρης, που μαζί με τους αντιπρυτάνεις του ιδρύματος κατάφεραν να αποτρέψουνμια τέτοια επέμβαση και βέβαια τα χειρότερα...Η παραπανω δηλωση,ειναι προπομποςγια τα οσα θα επακολουθησουν,εαν τελικα γινει αρση του ασυλου,συμφωνα παντα με τον νεο τρομονομο,η εφαρμογη του οποιου θα σημανειμια νεα εποχη για την Ελλαδα,μιας και το μακελιο που θα γινειμεσα στα Ελληνικα Πανεπιστημια,δεν θα εχει προηγουμενο.Ακουστε τον Πρυτανη του Πολυτεχνειου...Κατι περισσοτερο θα ξερει...

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Tzina αδελφη του Αλεξ...


TSE


HASTA LA VICTORIA SIEMPRE

οι χτύποι της καρδιάς του καψουρη Αλέξη

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΕΓΩ Ο ΑΛΕΞ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΝΕΜΕΝΗ (στο βαθος ο μπαμπας)


ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ


To πραγμα εχει φτασει στο απροχωρητο,,,,με αυτα που συμβαινουν εδω και χρονια και αλλα πολλα καλουδια οι πολιτικοι μας καταφαιραν να ξεσηκωσουν ακομη και τα δωδεκαχρονα.....Και επειτα μας λενε ...μην τα καιτε μην τα σπατε,,,,,Πως θα γινει ρε παιδια αυτο...? μεχρι τωρα αυτο δεν γινοταν ,εε.?Τα αποτελεσματα σας τα βλεπουμε τα ζουμε. Αφηστε μας λοιπον(και να μην μας αφησετε το ιδιο ειναι) να ταρακουνησουμε τους βολεμενους, τους αδικους ,τους κλεφτες τους διευθαρμενους,τους καταστολεις ,τους δολοφονους των νεων,,Και οσοι εινα για ΦΥΛΑΚΗ να πανε , οσοι για σπιτια τους ,ΤΟ ΜΠΟΥΛΟ........ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕΤΟ ΧΩΝΕΨΤΕΤΟ ,,,

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

τερμα στην διαφθορα και τους φονους των νεων.Παμε για μια υγιη Δημοκρατια


Εε,,,,ως εδω,,,,,τερμα τα ψεματα,τερμα η διαφθορα,τερμα η ξεφτιλα της Δημοκρατιας....Ας βγουμε ολοι στους δρομους για να καταλαβουν ποσοι ημαστε να δουνε ποσοι Ελληνες θελουν πραγματικη Δημοκρατια να καταλαβουν μια για παντα οτι αυτη η σαπιλα και η κρατικη βια εδω τελειωνουν και ανοιγει ενα νεο κεφαλαιο ,υγιη με ονειρα για τους νεους,πραγματικη αληθινη δικαιοσυνη , χωρις κλοπες του Δημοσιου χρηματος απο τους διεφθαρμενους πολιτικους και παπαδες....Τερμα στις δολοφονιες νεων ανθρωπων που φευγουν ειτε απο σφαιρα μπατσου ειτε απο ναρκωτικα των μπατσων και του σαπιου κρατους....ΖΗΤΩ Η ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ...