Μανουλα μου γλυκια , μανουλα που στο πρόσωπο σου βλεπω την Αγιοσυνη ,βλεπω αυτα που τα λογια μου ειναι τοσο φτωχα Μανουλα για να τα περιγραψω........
Μανουλα κουραστηκες και πηγες στην αγκαλια του Θεουλη και ο πονος ειναι ανυποτος Μανουλα μου ........γιατι ,γιατι ......
Οπως παντα για να μην κουρασεις εμας τα κρατουσες βαθια μεσα σου μεχρι που κουραστηκες τοσο που δεν αντεξες Μανουλα μου γλυκια, Μανουλα μου αγαπημενη ...σε προδωσε η καρδουλα σου .
Τα δακρυα μου δεν θα στερεψουν ποτε μεχρι να με αξιωσει ο Θεουλης να ξαναβρεθω και παλι κοντα σου.
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

