Τι θελουν παλι αυτοι οι γερμαναραδες ?τα γουρουνια που πριν πολυ λιγες δεκαετιες σφαγιασανε τους λαους στο ονομα της ψυχοπαθιας τους περι αριας φυλης..?
Μηπως ξυπνησε παλι μεσα τους ο χιτλερακος ?? μηπως ολοι εμεις οι υπολοιποι λαοι ειμαστε παρακατιανοι και μαυροκεφαλοι..??
Εεε ....αντε και πατε να γαμηθητε μεταξυ σας ελεεινοι ρατσιστες ,ιδριτες του φασισμου που ονειρευεστε ακομη οτι ειστε οι αριοι ,,γουρουνια που εκει που τρωτε εκει κλανετε ,αξεστοι .
Πως να ξεχασουμε τις σφαγες τις δολοφονιες μικρων παιδιων τις ληστείες τις αρπαγες που υποστηκαμε οσο τα γερμανογουρουνια ονειρευονταν την κυριαρχια της αριας φυλης???
Μας εχουν αγανακτησει οι κακομηροι στον νου ...με αυτα που λεγουν και πραττουν κατα της Ελλαδιτσας μας....
Οσο για το δάκτυλο που προσθεσανε στην Αφροδιτη της Μυλου ,,,ας το βαλουν εκει που ξερουν οι σαπιοκοιλιαδες ..

