Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009
Το δημοσιογραφικο λαμογιο .
Αυτο το δημοσιογραφικο λαμογιο εκανε εκπομπη για τα ναρκωτικα ,λανσαρισε το νεο τεστ για ουσιες και πρότεινε η ελεεινη τους γονεις να το χρησημοποιησουν .......
Βρε αλητηρια συντηρητικουρα παρωχημενη του κερατα ,ετσι θα κανεις το παιδι σου φιλο ..? ετσι θα δημιουργησεις σχεση εμπιστοσυνεις με το παιδι σου...???να το βαλεις εκει που ξερεις το τεστ ....ηλίθια.
και φυσικα δαιμονοποιησε την κανναβη σαν το χειροτερο ναρκωτικο και φρόντισε η κατάπτυστη να μην εχει στο πανελ μια φωνη που να τα λεει τα πραμματα οπως ειναι στην πραγματικοτητα.
Οτι δηλαδη επιδη η κανναβης απαγορευεται την πουλανε παρανομοι τυποι οι οποιοι πουλον τα παντα ,εαν δηλαδη απαγορευοταν η μπυρα αυτομάτως θα γινοταν ο προθαλαμος για τα ναρκωτικα .Για το αλκοολ η κυρια δεν ειπε κουβεντα δεν ειπε οτι τα περισσοτερα τροχαια γινοντε υπο τη επήρεια του νομιμου αλκοολ.....
Καλα δεν περιμενα και περισσοτερα απο την Στεφανιδου ,εξαλου και αυτη ειναι πιστος υπηρετης του σαπιου συστήματος.
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009
Το Δικαιωμα της αυτοδιαθεσης
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ολλανδική κυβέρνηση υποστηρίζει εδώ και χρόνια μία πολύ φιλελεύθερη πολιτική όσον αφορά την κάνναβη. Χάρη σ' αυτή την πολιτική, τουρίστες από όλο τον κόσμο έρχονται στο Άμστερνταμ για να απολαύσουν την ανώτερη ποιότητα της ολλανδικής κάνναβης, η οποία αγοράζεται ελεύθερα σε εκατοντάδες Coffee Shops. Σε μία επίσημη έρευνα του 2002, καταγράφηκαν 782 "νόμιμα" Coffee Shops.
Το Δικαιωμα της αυτοδιαθεσης
- Προτεινω να ριξουμε μια ματια εδω και να βαλουμε και την ψηφιακη ψηφο μας για την αποποινικοποιηση της κανναβης.Επιτελους ακουγοντε και λογικες φωνες υπερ της αποποινικοποιησης, γιατι με την απαγορευση ειδαμε τα αποτελεσματα τους .
- Ενω κυκλοφορουν ελευθερα ,τσιγαρα,αλκοολ,χαπια,
- και αλλα βλαβερα ,απαγορευουν την κανναβη σαν τον διαολο το θυμιαμα...
- Και πως να μην ειναι ετσι αφου τα συμφεροντα ειναι παρα πολλα και με καθε τροπο θα προσπαθουν να κρατουν το χορταρακι απαγορευμενο ειδος.
Μισθοι Αιθιωπιας

Λιτότητα στους μισθούς και τρελο κυνηγητό φόρων επιφυλάσσει η κυβέρνηση στους Έλληνες πολίτες το 2009,λες και πριν ηταν αλλιως Πρόκειται για τα πρώτα μέτρα που θα λάβει ως απάντηση στις άκρως αρνητικές προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πορεία του ελλείμματος του προϋπολογισμού και του ύψους του δημοσίου χρέους και τις σχετικές ανησυχίες της για το κόστος δανεισμού της χώρας, που θα διαμηνύσει σήμερα ο επίτροπος κ. Χ. Αλμούνια στον υπουργό Οικονομίας κ. Γ. Παπαθανασίου
Βρε...βρε τον Αλ-μουνια
Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009
Σημάδεψε κατευθείαν στην καρδιά
Προς τα εμπρός και όχι στον αέρα πυροβόλησε ο ειδικός φρουρός Επαμεινώνδας Κορκονέας, όπως αποτυπώνεται στο σχεδιάγραμμα της βλητικής διερεύνησης του τόπου της ανθρωποκτονίας του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, που έγινε το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου 2008 στα Εξάρχεια. Αρα οι μπουρδες που μας λεγανε και ελεγε και ο καραγκιόζης κουγιας ειναι ολα τελειως παραμυθια.... Αντε μπατσε, τωρα δεν σε σωζει τιποτα,στην φυλακη όπως ολοι οι αλλοι εγκληματίες.
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009
Οι εγκληματιες συνεχιζουν το σατανικο εργο τους
O Κρις Γκάνες, εκπρόσωπος της UΝRWΑ, δεν μπορούσε να συγκρατήσει την οργή του. Μόλις χθες το πρωί, όπως δήλωσε, 700 κάτοικοι της Πόλης της Γάζας είχαν αναζητήσει καταφύγιο από τους αδυσώπητους ισραηλινούς βομβαρδισμούς στο κτιριακό συγκρότημα της υπηρεσίας. Οι πρώτες οβίδες του πυροβολικού έπεσαν στο (γεμάτο πρόσφυγες) προαύλιο, έπειτα χτυπήθηκαν οι χώροι στάθμευσης και η κύρια αποθήκη του ΟΗΕ, τυλίγοντας στις φλόγες χιλιάδες τόνους τροφίμων που προορίζονταν για τους αμάχους. Τελευταία, τυλίχθηκαν στις φλόγες τα αποθέματα καυσίμων, στέλνοντας στον ουρανό μια πυκνή στήλη μαύρου καπνού. Τρεις εργαζόμενοι στην UΝRWΑ τραυματίστηκαν, ενώ υπάλληλοι και πυροσβέστες πάλευαν για ώρες να σβήσουν τις φλόγες και να σώσουν όσα σακιά με επισιτιστική βοήθεια μπορούσαν.
Τους ελεεινους δολοφονους ,τα εργα τους δηλωνουν ποσο αιμοσταγεις και απανθρωποι ειναι.
Τι αλλο θα κατεβασει ο σατανικος νους τους..?
Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009
http://radiopiratis.blogspot.com/
Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009
ο ανισος αγωνας εναντιον των σιωνιστων δολοφονων
Με τα τα χημικα που παρηγγειλε η Ελληνικη αστυνομια απο το ισραηλ προσφατα χτυπουσε με περισσή μανια τους ανθρωπους που διαδηλωνανε εξω απο την ισραηλινη πρεσβεια για τα εγγληματα τους προς την Γαζα...
Ε..αυτη η αστυνομια μας ,κατω απο τις κακασχημες στολες τους δεν χτυπαει ανθρωπινη καρδια...??
Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009
ΦΡΙΚΗ

Το εγκλημα του αιωνα συνεχιζετε....
Σημερα οι ισραηλινοί βομβαρδισανε ολοκληρη συνοικία την οποια υπέδειξαν οι ιδιοι οτι δήθεν ειναι ασφαλης.
Αυτην την ασφαλη περιοχη λοιπον ισοπεδοσανε μαζι με ολους τους κατοικους της.
Πια φωνη και πιος λογικος ανθρωπος εκτος των ισραηλινών και των αμερικανων μπορει να πει οτι και αυτη δ3ν ειναι γενοκτονία....ποιος .??
O αριθμος των δολοφονημένων παιδιων εως τωρα ειναι πανω απο 350 ... μικρα αθωα παιδακια....................
Δεν έχουμε κουραγιο ουτε και λογια για να περιγραψουμε πλεον το εγκλημα αυτό, εχει στερεψει ακομη και η οργη μας..Τα δε μεσα ενημερωσης φροντίζουν επιμελώς τις τελευταίες μερες να αποκρυπτουν το τι συμβαινει στην ΓΑΖΑ.
Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009


αλλα η αληθια ειναι οτι Οτιδήποτε κινείται είναι στόχος,
Ό,τι κινείται, σκοτώνεται ....ειναι οι πραγματικες εντολες τους.«Στα νοσοκομεία δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος στο πάτωμα. Ολόκληρα δωμάτια είναι γεμάτα με νεκρά παιδιά, αλλά και με τραυματισμένα στα οποία δεν μπορούμε να προσφέρουμε βοήθεια. Δεν έχουμε ηλεκτρικό, νερό, τρόφιμα, φάρμακα. Ακούμε τις βόμβες και το μόνο που κάνουμε είναι η προσευχή μας. Μας γύρισαν πίσω στον 17ο αιώνα». Ο γιατρός Μούσα ελ-Χαντάντ μάς μιλάει από το κέντρο της Πόλης της Γαζας.Πριν από λίγο κοιτούσα έξω από το παράθυρό μου, καθώς ισραηλινά F-16 πετούσαν σε χαμηλό ύψος. Μια μηχανή με δύο εφήβους περνούσε στον δρόμο. Τους χτύπησαν. Μπροστά στα μάτια μου οι δύο νέοι έγιναν κάρβουνο.
Τι μπορουμε αλλο να πουμε εμεις..? για αυτο το λουτρο αιματος..?
Για το μακελιο που εγινε στο σχολειο που βομβαρδισανε οι εβραιοι δολοφονοι δεν μπορεσα να βρω περισσοτερες εικονες γιατι δεν επιτρεπουν οι ιδιοι οι εβραιοι,να βγουν παραεξω οι εικονες της φρικης.
Όπως περιέγραψαν αυτόπτες μάρτυρες, η αυλή του σχολείου γέμισε με νεκρά σώματα και τραυματίες γεμάτους αίματα, πολλοί από τους οποίους ήταν παιδιά.
Τα λογια στερεψαν δεν υπαρχουν πλεον λογια για να περιγραψουμε την γενοκτονια kαι το εγκλημα που συμβαινει σε αυτον τον λαο.......
Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009
Το αδιάλλακτο και αιμοβορο Ισραήλ

Από τις 27 Δεκεμβρίου που ξεκίνησε η επίθεση των Ισραηλινών περισσότεροι από 540 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί και 2.600 είναι οι τραυματίες, όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της υπηρεσίας Πρώτων Βοηθειών στην Παλαιστίνη. Από τα θύματα, περίπου τα 100 είναι γυναίκες και παιδιά.
Παλι νεκρα παιδια,παλι νεκρες νυκοκυρες,το ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
Οι μαχητες της ΧΑΜΑΣ καλα κρατουν ,ο περιπατος που νομιζανε οι Σιωνιστες τους βγαινει κολαση,κολαση που οι ιδιοι δημιουργησαν.
Τρεις Ισραηλινοί στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 24 τραυματίστηκαν στη βόρεια Λωρίδα της Γάζας, αργά το βράδυ της Δευτέρας, όταν ισραηλινό άρμα μάχης, άνοιξε από λάθος πυρ εναντίον τους.
Απο την μανια τους χτυπουν οπου νανε ακομη και δικους τους.
Οι τραυματίες πεθαίνουν απλώς περιμένοντας ένα ασθενοφορο το οποιο δεν φτανει ποτε γιατι πολυ απλα οι Ισραιληνοι χτυπουν ακομη και αυτα.
Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009
Σημερα εντεινοντε οι επιθέσεις των Ισραηλινών με αποτελεσμα να σκοτωθουν 100 αμαχοι εκ των οποιων τα 20 ειναι παιδια και να τραυματιστουν αλλοι 500 αμαχοι,εντω μεταξυ οσοι ειναι ανω των 17 ετων δεν λογιζοντε για παιδια οποτε σκεφτειτε ποσο μεγαλος ειναι ο αριθμος των νεων ανθρωπων.
Κατα τα αλλα αυτοι λενε οτι δεν κτυπούν άμαχους , αλλα δυστυχώς η αλήθεια ειναι οτι οι Εβραίοι θέλουν ολους τους Παλαιστίνιους νεκρους ιδικά τους νεους και τα παιδια ,γιατι το μισος που εχουν δημιουργήσει οι ιδιοι στους νεους Παλαιστίνιους ,θα πέσει στα κεφαλια τους στο πολυ κοντινό μέλλον.
Ακουσαμε και το γελοιο οτι οι Αμερικανοι ειναι αυτοι που τους ειπαν ,,βαρατε ,σκοτωστε ,διαλύστε και εδω είμαστε εμείς .....
Ακούσαμε και τον αρχηγό της Χαμας να λεει οτι,,μας σκοτώνουν τα παιδιά μας οπότε μας δίνουν το δικαίωμα να σκοτώσουμε και εμείς τα δικα τους παιδιά ,,
Εμείς δεν υιοθετούμε τέτοιες απόψεις γιατι στο κάτω κάτω τα παιδια είναι τα μόνα που δεν φταίνε σε τίποτα.
Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009
Γενοκτονια ανευ προηγουμενου

Εδω και λιγες ωρες άρχισε η χερσαία εισβολή των εβραιων στην Γαζα...Θελουν να ριξουν την χαριστικη βολη σε οσους γλιτωσανε απο τις βομβες τους .Αυτην την στιγμη συντελειται μια γενοκτονια ανευ προηγουμενου και δεν μιλαει κανεις.Ειδα σε βιντεο εβραιους να προσευχοντε για να πανε να σκοτωσουν ,μικρα παιδια νοικοκυρες γεροντες και ισως καποιον της Χαμας...Αυτο που συμβαινει ειναι αδιανοητο...και εχεις τους ΤΣΕΧΟΥΣ που στο φιναλε δεν ρωτησαν τους λαους εαν τους θελανε στην Ε.Ε και μαλιστα προεδρευοντες να δεινουν τις ευχες τους στους δολοφονους σιωνιστες...Ενοιατους και αυτους, θα παρουν αυτο που τους αξιζει.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ? ΚΡΥΒΟΝΤΕ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?
Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

XΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ
Κάπου στον πλανήτη όμως πεινάνε είναι άρρωστοι , δεν εχουν φαρμακα, τα νοσοκομεία ειναι γεματα και δεν επαρκούν για τους ΧΙΛΙΑΔΕΣ τραυματίες ,συν τις βόμβες που τους ρίχνουν ΑΝΑΝΔΡΑ..ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ βλεπεις η ζωη ενός ΣΙΩΝΙΣΤΗ αξίζει όσο 100 Παλαιστινίων,,
Βλεποντας και ακουγοντας ολα αυτα ...αντε να ευχηθείς κάνοντας ότι δεν συμβαίνουν….
Η μονη ευχη που μπορούμε να δώσουμε είναι να τελειώνει αμέσως η κόλαση που ζουν αυτοί οι συνάνθρωποι μας.













