


Τι γίνετε συνΕλληνες φιλοι μου, συμπατριώτες μου, στην πατριδα μας? Καταλαβαίνουμε, η κανουμε πως δεν καταβαινουμε σε τι κατηφορα σε τι τεραστια ζημιά ηθική και υλική βαδιζει ολοταχως η πατριδα? Και που ειναι οι πνευματικοι ανθρωποι του τοπου...? τι παθανε ? γιατι το βουλοσανε? ποιος θα μιλησει για εμας ? δηλαδη ενας Λαζοπουλος μας εμεινε για να εκφραζει και να λεει αυτα που και εμεις σκεπτόμαστε...? Ολα ειναι μια αηδια ενας χαμος ενα κομφουζιο ...και το δημιούργησαν οι πολιτικοι ...αυτα τα αδηφάγα ζωα αυτοι οι δωσίλογοι ,αυτοι που πρεπει να χτιστεί μια νεα φυλακη για να χωρεσουν ολα τα λαμογια που ζουν και δρουν και κλεβουν και καταληστεύουν τον καθημερινό μοχθο της εργατικής τάξης .... Οχι γαμω την πουτανα μου δεν θελω τετοιο σοσιαλισμο που ειναι βουτηγμένος στην κοινωνικη αδικία .... Να τον χαίρεστε κυριοι τέτοιο σοσιαλισμο.......εγω τον εχω χεσμένο। Που πηγαν οι κοινωνικοι αγωνες για ελευθερια? για το μεροκάματο για την παιδεία ? στράφι πηγανε ...κριμα για το αιμα και την βια που υποστηκανε οι ενεργοι πολιτες.... Οποιον θελουν απολυουν ,οτι θελουν σε δινουν για ενσημο δεν μηλαμε ,,,αστο παει αυτο περιπατο οπως και αλλα κεκτημένα με τους καλους σοσιαλιστες॥ Και ναα.....εκει που πειναμε εκει που λεμε τι θα γινει....ερχοντε και οι συλλήψεις των δηθεν τρομοκρατων που τους γνωριζανε εδω και αρκετα χρονια!!!।Τώρα γιατι? κυριε Χρησοχοηδη τους θυμηθηκατε ? Μηπως νομιζετε οτι η ιδια συνταγη με την 17 Νοέμβρη θα πιασει॥? εε....οχι μιστερ δεν μα ενδιαφερει , δεν μας πειραζανε αυτα τα παιδια δεν σώθηκε τιποτα με την συλληψη τους ....Εμεις συνεχιζουμε να πειναμε ,συνεχιζουμε να ημαστε ομηροι του σαπιου συστηματος που υπηρετείτε κυριοι....ενω θαπρεπε που να σας παρει να υπηρετείτε τον ΛΑΟ। Δεν ξερω ποια τι να σκευτω ...πως να αντιδρασω, νιωθω να ασφυκτιώ χωρις να μπορω να δρασω να κανω κατι που να πιασει τοπο για αυτον τον αμηρο τοπο। Και ακουω τον πρωθυπουργό τον Γιωργάκη να λεει τελος πια με την τρομοκρατια....αχχχχ॥ να βαλω τα γελια η τα κλάματα ? Δεν ξερει βρε ο ασχετος που βαλαμε στο τιμονι της χωρας οτι οσο υπαρχει αδικια ,οσο θα υπάρχει δικαστικό σώμα που τα παίρνει ,οσο το αφεντικο θα ζει σε βαρος των εργατών του με τις ευλογίες του κράτους, οσο η ψαλιδα μεταξύ πλουσιων και φτωχων μεγαλώνει, οσο η παιδια συνεχιζει την κατηφορα .....αλλο τοσο θα δημιουργουντε πυρηνες νεων ανθρωπων με την σοφια και βοηθεια των μεγαλυτέρων να προσπαθουν να αντισταθουν σε ενα τερας πολιτικο, αδηφαγο ,λαοφαγο। Εσεις τους βαφτιζετε τρομοκράτες τωρα ενω σε αλλους καιρους θα τους λεγατε ηρωες αναλογα με τα συμφεροντα σας λαμογια χασάπηδες της δημοκρατίας। Δεν θελω να μιλησω γιαεμενα αλλα θα το πω .....< εχω να πληρωθω 20 μήνες > ναι δεν ειναι ορθογραφικο λαθος ειναι εικοσι μηνες που να παρει.... Τι κανω ολο αυτο τον καιρο?? Τρελαίνομαι οπως ολοι μας।Με δυο παιδάκια, κομενο τηλέφωνο, με απλήρωτα ΔΕΗ ,ΝΕΡΟ, ΕΝΟΙΚΙΟ ,περιμενω απο τα ψευτικα λογια τους ισως μερικα να ειναι αληθινά....και οπως λεει και ο σοφος λαος <η ελπιδα πεθαίνει τελευταία > ΚΑΙ ΛΕΩ στον εαυτο μου ...κανε κρατει κανε υπομονη μεχρι να σηκωθούμε ολοι μας απο τους καναπεδες και την σκουπιδοTV , για να τρεξουμε ολοι μας διπλα στα παιδια μας μαζι με τους νεους στους δρομους κοντρα στην σήψη να τους δωσουμε να καταλαβουν οτι ο Ελληνας εχει το κεφαλι ψηλα και δεν εκλιπαρει τον καθε γερμαναρα η αμερικανο για βοηθεια । Αλίμονο μην μας φτάσετε εκεί ΑΛΙΜΟΝΟ σας λέω...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου