

ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ ....είναι η λέξη που χαρακτηρίζει τις ημέρες μας।Πολυ λιγος και ασήμαντος ο Γεωργάκης Παπανδρέου μαζι με ολο του το επιτελείο.Το μονο βέβαιο ειναι οτι μας οδηγούν κατευθείαν σε ολική καταστροφή.
Στο κατω κατω γιατι να ειναι μονόδρομος η φτωχια και το ξεζούμισμα των φτωχων στρωματων που στο φινάλε δεν φταίνε σε τίποτα απολύτως..
Που ειναι ολα αυτα που ελεγε ο ψευτης προεκλογικα...? ο ελλεεινος που για να αποσπάσει τους ψήφους του λαου μας φλόμωσε στα ψέματα ..???
Ανέμους εσπειρες αλλα θα θερίσεις θυελες μίστερ Παπανδρεου...και να τα πρωτα αποτελεσματα ....τεσσερις νεκροι που και αυτοι θύματα των μέτρων, διοτι το αφεντικο τους και το καθε αφεντικό μπορει πλεον να εκβιαζει <οτι εαν απεργήσεις τελείωσες>
Και δυστυχως ήμαστε στην αρχη οσο οι ανικανοι βρισκονται στην εξουσια .
Να βγουμε απο την Ευρωπη στο κατω κατω ....τι καλο ειδαμε ολα αυτα τα χρονια ??
Ολοι μας αναπολουμε με την δραχμουλα μας..η μηπως ειναι ψέματα..?
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΟΙΠΟΝ για να δουμε επιτελους μερες που αξιζουν σε ενα λαο σαν τον δικο μας.
Εξω και σε ολα τα πολιτικα λαμογια και επιτελους πρεπει να αρχισουν να μπαινουν στην φυλακη οσοι πολιτικοι εκλεψαν λεηλατησαν το χρημα του Ελληνικου λαου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου