Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Δικαστηρια ,Τα επισημα εισπρακτηρια του Κρατους

Οταν βοά η επιστημονική κοινότητα και έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι ο εγκλεισμός σε φυλακές (ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ) όχι μόνο δεν βοηθάει τον κρατούμενο να παύσει να τελεί αξιόποινες πράξεις αλλά του στρώνει ουσιαστικά το δρόμο, ώστε να τελέσει εκ νέου αδικήματα και, επίσης, οι περισσότερες φυλακές της χώρας έχουν τη στιγμή αυτή περισσότερους κρατουμένους απ’ όσους χωρούν (ενδεικτική είναι η περίπτωση των φυλακών Κομοτηνής, οράτε www.xronos.gr/reportage/detail.php?ID=34474 ), μέτρα, όπως αυτό της αύξησης των ορίων εξαγοράς των ποινών, που μετατρέπονται σε χρηματικές, το μόνο, που σίγουρα επιτυγχάνουν, είναι ο εγκλεισμός περισσότερων προσώπων στις ήδη ασφυκτικά γεμάτες ελληνικές φυλακές με ό,τι δυσμενές αυτό συνεπάγεται।
Με λιγα λογια τα δικαστηρια λειτουργουν καθαρα εισπρακτικά και φυσικα το μονο που δεν κανουν ειναι να απονείμουν δικαιοσύνη .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου