Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009
Η «ποινικοποίηση» της χρήσης της κουκούλας περιλαμβάνεται στις άμεσες νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης.
Καλα να μας κανουν.
Αφου τους ψηφίσαμε οχι μια , αλλα δυο αναθεσματισμενες φορες.
Το σίγουρο ειναι οτι με αυτο που κανουν το μονο που θα καταφερουν ειναι να ριχνουν λαδι στην φωτια.
Επιτα οι κουκουλοφοροι απο ανεκαθεν , ηταν και θα ειναι οργανα του σαπιου κρατους.
Τους βλεπουμε ξεκουκουλομενους καθε μερα , αρχινοντας απο τους μπατσους ,τους ρουφιανους και τον καθε κρατικοδιαιτο πουστη.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου