Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ 10.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Σε αυτον τον συνδεσμο μπορουμε να βαζουμε τις ψηφιακες υπογραφες μας..

http://www.iliosporoi.net/index.php?option=com_content&view=article&id=209:-10000-&catid=52:2008-07-31-20-38-41&Itemid=71

3 σχόλια:

  1. Γειά και χαρά φιλαράκι.....
    Μπήκα στο σύνδεσμο φυσικά,για να υπογράψω φαρδιά-πλατιά,ακολούθησα τις οδηγίες,ήταν ήδη τσεκαρισμένο το unicode UTF-8,η ..γλώσα όμως,οχι κινέζικα ήταν, ...βισιγότθικα να τα πώ?...αμπχαζέζικα να τ'άλεγα? Ν'ασαι καλά ρε Παναή,πάντα να ψάχνεις θέματα που να μας ..τσιμπάνε τη ψυχή και να μας ατσαλώνουνε τη συνείδηση.... Τότε,κάτι μπορεί και να κάναμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε μου ,καλε μου φιλε για σου....
    Θελει καποιον κοδικα ,ξαναδεστο..εαν θελεις ..εγω καταφερα και εβαλα την τσιφρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bravo panagioti! tha to anartiso ki ego..tha ton kathodigiso ego ton filo mas, den einai diskolo..einai liges i ypografes omos gmto..tha doume..na eisai kala..den to eiha dei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή