Σε αυτον τον συνδεσμο μπορουμε να βαζουμε τις ψηφιακες υπογραφες μας..
http://www.iliosporoi.net/index.php?option=com_content&view=article&id=209:-10000-&catid=52:2008-07-31-20-38-41&Itemid=71
Κυριακή 29 Μαρτίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Γειά και χαρά φιλαράκι.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπήκα στο σύνδεσμο φυσικά,για να υπογράψω φαρδιά-πλατιά,ακολούθησα τις οδηγίες,ήταν ήδη τσεκαρισμένο το unicode UTF-8,η ..γλώσα όμως,οχι κινέζικα ήταν, ...βισιγότθικα να τα πώ?...αμπχαζέζικα να τ'άλεγα? Ν'ασαι καλά ρε Παναή,πάντα να ψάχνεις θέματα που να μας ..τσιμπάνε τη ψυχή και να μας ατσαλώνουνε τη συνείδηση.... Τότε,κάτι μπορεί και να κάναμε...
φιλε μου ,καλε μου φιλε για σου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελει καποιον κοδικα ,ξαναδεστο..εαν θελεις ..εγω καταφερα και εβαλα την τσιφρα μου..
bravo panagioti! tha to anartiso ki ego..tha ton kathodigiso ego ton filo mas, den einai diskolo..einai liges i ypografes omos gmto..tha doume..na eisai kala..den to eiha dei.
ΑπάντησηΔιαγραφή